onsdag 28. oktober 2009

Sånn går dagene

(Kommer nok (desverre?) aldri til å bli en Ulrikke Lund når det gjelder bloggingen. Lenge siden oppdatering, skal prøve å skjerpe meg. Begynner å bli ille når morfar etterlyser oppdatering! Det hjelper veldig på om dere tar dere tiden til å gi ett lite pip om at dere faktisk leser det jeg skriver)

Ukene etter høstferien har blitt brukt til svært lite igrunn. Vi har hatt litt valgfag, og gått inn i ny valgfagsperiode. Jeg har nå friluftsliv 70 grader nord. Noe som hovedsaklig vil si at jeg skal være ute å rase i snøen (eller ikke-snøen, alt ettersom..) mens de andre gjør kjedelige ting (som feks alsidig trening, som løper blip-test. Gøøy!). Etterhvert skal vi gå igjennom isen, noe jeg allerede gruer meg veeeldig til. Blir litt kald bare ved tanken.

Har nå startet på mitt første babyprosjekt. Skien min er født, en herlighet med målene 145-113-133, med rocker, early taper og 178 cm lang. Den skal selvfølgeli være rosa! Knall ROSA! Hurra! Ellers har vi fått hyggepiecene våre, og hele offpiste ser nå ut som teletubbier, veldig morsomt.

Ellers har jeg akkurat sendt hjem verdens fineste kjæreste som har vært på besøk siden søndag. Savner deg allerede kjekken. 

Håper alle hjemme har det kjempefint, for det har jeg fortsatt. Hurra! Over og ut!

1 kommentar:

  1. Endelig kom det noe nytt. Vi leser så ofte vi kan. Det e jo morsomt å følge dæ på din ferd til Alta. Å no blir han morfar glad.Mams :)

    SvarSlett