søndag 8. november 2009

FLYTS elevkveld

Da var det duket for Flyts elevkveld med tema beachparty. Har vært slapp med å legge inn bilder fra de to forrige elevkveldene (Off-piste´s og hundekjøring´s), men skal se om jeg ikke får gjort det etterhvert. 
Jeg, Rags, Therr og Mathilde hadde kledd oss ut som en jentegjeng på rølpetur i syden. Det har blitt en trend de siste årene, når jentegjenger drar til syden, å trykke opp gensere/t-skjorter med ett kallenavn, plassen man er på, samt ett "team" navn. Så vi hadde gått til innkjøp av hvite t-skjorter, og på ryggen stod det med store bokstaver "KOS 2009", og vi hadde valgt og kalle oss for "playmates", smålig trashy? JA! På framsiden av t-skjorten hadde vi vært vårt kallenavn, og igjen (just som i russetiden) fikk jeg kofferten (skjønner IKKE hvorfor....). Vi klippet og reiv opp t skjortene for å se mest mulig "sexy" ut, kremt.. I tilleg hadde vi ekte saltvannshår, jeg stilte med skjell i håret, og to tonn solpudder. Resultatet ser du på bildet over. Er ikke jeg og Roald bare kjempesexye?!
Flyt sto for fin underholdning, og god mat. Nok en veldig trivelig elevkveld. Neste ut er ante-arktis, om ei uke. Gleder meg allerede. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar