fredag 29. januar 2010

KA-CHING!

Ett lite hverdagsinnlegg fra Øytun.

Sløyden på skolen har etterhvert blitt OP´s lille "hule". Her finner man alltid noen fra klassen man kan henge med, nerde ski med, prate ski med, lage ski med, eller generelt bare prate tøv og tøyse. Da jeg holdt på å lage skiene mine hadde jeg liksom en grunn til å være der, men nå føler jeg at jeg trenger egentlig ingen grunn til å være der lengre. Det er rett og slett koselig der, og det er alltids noe man kan hjelpe til med, rydde litt så Oddis blir glad, eller bare surre. I går kom fellene mine, så da monterte vi bindinger på de hjemmelaga skiene mine. De ble riktig så fine altså! Idag kom skiene, så nå har de også bindinger. Begge parene skal testes i helga, blir spennende.

Ellers har ustyrsrommet på Pæska, blitt forvandlet til ett vannpipe-røyke-rom. Vannpipe er en morsom sak. Jeg, som aldri har røkt noe som helst i hele mitt liv, får voldsomme hosteannfall hver gang jeg poffer litt frukttobakk, men det er uhyre morsomt for det andre, og vi koser oss jo, så det får man tåle.

Ellers er Øytun fortsatt flott, men mange morsomme ting som skjer framover. Hurra meg durra, lekeskole er fantastisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar